Ny farge på veggen til lille prinsen

Jeg kjenner at jeg savner litt farger i hjemmet vårt. Alle veggene vi har malt er i fargen Chi, som er den perfekte hvitfarge som ikke gulner. Det er fint å skape litt dybde med å bruke kontrastfarger. Så jeg hev meg i gang med å få malt en fondvegg på Linus sitt rom. Følte meg som en ordentlig driftig nybakt mamma. Jeg malte med fargen denimblå fra Jotun, men hadde forventet meg at fargen skulle bli lysere enn den viste seg. Vet ikke helt om vi beholder det sånn, men enn så lenge så var det morro å se resultatet. Kaninlampen er fra Sprell. Krakken er fra House doctor. Det skjønne sengesettet har jeg kjøpt fra hviit, og det kommer fra byNord. Synes det gjør seg med litt naturelementer mot en sånn vegg, så jeg skal jobbe litt mer med det.

One thought on “Ny farge på veggen til lille prinsen

Leave a Reply

