Inspirasjonsbilder

Jeg blir så imponert over folk som klarer å sette sammen interiør på en måte som gjør at det ser ut som hver eneste ting bare ved tilfeldighet har funnet sin riktige plass i hjemmet. Selv om interiøret i hjemmet til designer Marie Olsson Nylander er hentet fra reiser på fjerne kontinenter og samlet gjennom en lang tidsperiode, vil jeg  likevel tro at det er lite som er tilfeldig med måten det er satt sammen på. Nylander har bare turt å eksperimentere med valg av materialer og former. Det rustikke og slitte treverket  opp mot farger i lilla og sennepsgul ser helt fantastisk ut. Den kontorplassen skulle jeg gitt mye for, så den skal være mitt inspirasjonsbildet når vi nå skal innrede kontorplassen vår. Det er en estetisk nytelse å se på bildene og jeg tenkte det var en god måte å starte dagen på. Bildene er hentet fra den svenske mixr og er tatt av Sara Svenningsrud.

Ha en strålende mandag!

Leave a Reply

