Gaver som inspirerer

Denne skjønne gaven dumpet ned i postkassen min i går, og varmet så enormt. Her ligger det mye innsats og den lille babyboksen er jo virkelig vakker. Med boksen kom også et nydelig kort min kjære tante har laget.

Jeg ble så inspirert at jeg dro en tur innom Panduro og kjøpte litt påfyll med scrapbooking-greier og er nå i gang med babybook til lille Noel. Det kommer selvsagt en bloggpost om dette etterhvert. Min kjære tante selger disse kortene, så har du en konfirmasjon i nær fremtid, ta kontakt med meg så kan jeg høre om hun har tid.

To be continued….. : )

Leave a Reply

