Verdens mest sjarmerende “morsdag”!

Morshjertet mitt ble stort og varmt da en stolt, liten gutt overrakte meg en skjønn bukett hvite roser sammen med et hjemmelaget kort, og sa “gratulerer med dagen mamma!” i dag morges. Det var bare det at gutta her i huset har blingset på datoen, så vi tok morsdagsfeiring på forskudd : )Dermed ble dette den mest sjarmerende morsdagen jeg har opplevd. Jeg føler meg så heldig som har så nydelige gutter rundt meg. Jeg måtte bare ta bilde av Noel mens han sov i dag. Den fine lua hans er det Hulda i Harstad som har håndlaget til han. Hun hadde også laget dress, men den er han ennå litt for liten til. Gled dere til morsdag damer! : )

2 thoughts on “Verdens mest sjarmerende “morsdag”!

Leave a Reply

