Dagens antrekk: Nattravnens sammensetning

Leopardtights, navy mønstret topp og en sokk av hver sort er det som er tidsriktig for en hjemmeværende husmor om dagen.

Eller…kanskje ikke tidsriktig, men kanskje heller et resultat av mangel på nettopp tid.

Etter at jeg kom inn i bloggverdenen har jeg oppdaget en kuriøs ting på bloggene som handler om interiør og inspirasjon. Bloggene skrives ofte av damer pluss-minus 30(som meg selv), som har barn (som meg selv) og som ikke bare er flinke med interiøret, men som er motebevisste når det kommer til seg selv og derfor alltid velkledde. De legger ofte ut bilder av dagens antrekk som gjerne består av minst ett plagg fra Odd Molly eller Marlene Birger.

Vel, jeg anser meg selv for å være over gjennomsnittet opptatt av trender både når det kommer til interiør og mote, MEN da jeg så meg i speilet etter en særdeles våken natt kan jeg rapportere om følgende dagens antrekk: tights i leopardmønster fra H&M , singlet i navy mønster og en gammel strikkejakke i beige med flettemønster. Mens vi er i gang, kan vi gjerne beskrive alt som er synlig, sokker: En svart på den ene foten og på den andre hadde jeg flesket til med en med striper, rosa og hvite for å være mer spesifikk. Velkommen til den ordentlige spebarnsperioden, men hot mama kan jeg nok ikke ha som overskrift….eller vent, kanskje jeg får flere blogglesere da : )

Ha en fantastisk torsdag.

Leave a Reply

