Merkelige, religiøse parkeringsmetoder i nord

 

Endelig, etter en nokså strabisiøs flytur kom vi endelig frem til målet for vinterturen, Harstad.

Turen begynte med et relativt hysterisk spebarn på fanget. Da jeg så mannen på 250 kilo som skulle sitte ved siden av meg(Og antageligvis halvveis oppå meg) vurderte jeg å spørre om flyvertinnen hadde muligheter til å slippe meg av så snart flyet hadde lettet.

En hyggelig dame som jeg kjenner fra barndommen, skjønte heldigvis hvilket uføre jeg var i og ba om å få plassen til den enorme mannen. Det reddet hele turen : ) Til tross for at barnevognen ble igjen i Oslo kom vi oss heldigvis frem, uten å ha hoppet av flyet. Se så deilig lyset er her!  Jeg lo godt da jeg så parkeringsskiltet som ba alle som parkerte om å betale. Med mindre du er Jesus, ville jeg ikke tatt sjansen på å parkere der som pilen peker, selv med billett i vinduet : )

Ha en strålende mandag!

3 thoughts on “Merkelige, religiøse parkeringsmetoder i nord

Leave a Reply

