Strikk eller klikk…

Det bruker min flinke tante å si. Jeg hadde aldri trodd det, men jeg har begynt å strikke, og ikke for å unngå å klikke, men jeg fikk bare ånden over meg og ble grepet av impulsiv inspirasjon.

Dette som jeg er i gang med her skal bli til en vase. Spent på hvordan det blir?! Jeg og : ) Særlig med tanke på at jeg sist gjorde dette når jeg fortsatt hadde kviser og tuppert pannelugg.  Med en febersyk gutt hjemme så er det ingenting som blir mer riktig enn kakao, marshmellows og bokstavkjeks.

I dag er det ukas beste dag. Nyt den!

Leave a Reply

