Hjemmestrikket potteskjuler

Mange vil vel si at det er materialistisk og overfladisk å finne lykke i ting, men jeg kommer ikke bort fra at både duften og synet av friske blomster gjør meg glad i hjertet.

 Derfor dro jeg og Noel en tur innom torghandleren nå i formiddag. Med oss hjem kom disse skjønne sviblene og de lukter fantastisk.

Vi kom hjem fra vinterferie i går og Markus hadde kjøpt velkomstgaver til oss alle. Jeg var så heldig å få noe jeg har ønsket meg lenge, symaskin! Jeg har hundrevis av prosjekter i hodet allerede. Jeg fikk også vite at jeg har fått medlemsskap i NIB(Norske interiørblogger) og det gjorde meg også veldig glad : )

Her kommer dagens tips…potteskjuler til syrinene mine er håndstrikket av en dame som hadde kviser og tupert pannelugg sist gang hun tok i et par strikkepinner. Det er enkelt, og grovt, strikket interiør er jo bare så kult. Jeg har bare brukt en boks med fikseboller som jeg har tredd strikketøyet på.  Ellers på bordet har jeg telysholdere fra TineK. Flere har spurt om stolene vi har rundt bordet. Det er altså franske tolix sammen med klassiske Eames plastic sidechair.

Håper du og har noe som gjør deg spesielt glad i dag. Hvis ikke, smil til en fremmed på gata og se at plutselig er det mange som smiler til deg og : )

Leave a Reply

