Nytt og gammelt

Denne lampa lengtet jeg leeenge etter før jeg gikk til innkjøp av den, men den har liksom aldri funnet sin plass i hjemmet vårt, før nå kanskje.

Jeg synes en så moderne og nærmest futuristisk lampe må ha noe som veier opp og skaper kontrast. Derfor mener jeg den står fint sammen med de gamle eplekassene og en gammel vekt jeg plukket med meg fra et loppemarked under Vaterlandsbrua. En periode var jeg rammet av et kronisk sug mot loppemarkeder og gikk dit hver eneste lørdag. Leilighet og boder ble fyllt til randen og min bedre halvdel rev seg i håret : )Lavendeltreet er forresten så dekokrativt og fargen er til å spise opp.

Ha en strålende torsdag!

Leave a Reply

