De første vårtegn…

Dagen er fortsatt ung, men vi har rukket å få mye ut av den allerede. Sånn er det når man har småtroll i hus. : )

Det er skikkelig deilig ute med sol og så mange ting som minner deg på om at våren nærmer seg. Om ikke lenge kan vi alle rusle barnbeint på stranden, ta på oss shorts og unne vinterbleke legger gleden av sol.

I formiddag lagde vi oss niste med ferske rundstykker og kakao, også tok vi like gjerne lunsjen i hagen. Jeg tenkte på det når jeg så dette skiltet nedenfor: At hos oss er det to møteplasser som er viktige. Det er kjøkkenet og nå etterhvert når det blir varmere, hagen….Til tross for at jeg virkelig er glad i kjøkkenet vårt, gleder jeg meg veldig til å tilbringe uendelig mange timer på den andre møteplassen, sammen med prinsene mine : )

Så deilig det er å se at snøen endelig begynner å smelte. Nå er det snart vår. Hurra!

One thought on “De første vårtegn…

Leave a Reply

