Maritimt og tøft

Det absolutt beste med å flytte til Nesodden er uten tvil sjøen og båtturen over til Aker brygge. Å  la tankene fly, mens båten bryter seg frem gjennom isen er en kvalitetspause i hverdagen.  I dag var vi imidlertid ikke mer enn halvveis før jeg vurderte muligheten for å åpne ett vindu og svømme hjem igjen…

Ettersom det er planleggingsdag i barnehagen har jeg Linus hjemme. Vi dro avgårde til havna og var fast bestemt på å få oss en skikkelig bytur, men neida…Da vi akkurat hadde forlatt brygga og var på tur, gikk Linus i bru og ville hjem. På det tidspunktet vi nådde Aker brygge var jeg så sliten at vi valgte å bare bli sittende å ta båten tilbake.  Det som vanligvis er som en halvtime meditasjon var i dag som verdensmesterskap i tålmodighets-testing.

Jeg rakk akkurat å amme Noel og knipse noen bilder før vi var vel i havn i egne hjemtrakter. Multitasking på relativt høyt plan når du ammer, knipser bilder og har en fireåring med fulle, ubrukte energilagre ved siden av. Vel, vel…det ble i allefall til dagens post og vakkert utenfor var det i allefall.

Husk at du fortsatt kan stemme på Norges flotteste kjøkken her. Vi ligger foreløbig an til en 4.plass, og jeg er fornøyd bare ved å være med på lista.

Ha en solskinnsdag!

9 thoughts on “Maritimt og tøft

    1. Tusen tusen ta for det. Kjempehyggelig å høre. Gangen var det mye svette for å få til, så jeg er veldig glad for at den er i orden. Tenkte jeg skulle få ut før-bildene, det var begredelig : ) Ha en nydelig dag!

  1. Så fin blogg du har!
    Og et nyydelig kjøkken!!! Har gitt deg min stemme x2, selv om jeg følger 3 av de andre finalistenes blogger. Tøff konkurranse! Men ditt kjøkken er bare lekkert!:)
    Lykke til i dag!!
    Janni

    1. Tusen tusen takk for det Janni🙂 Det var tøff konkurranse og jeg er superfornøyd med å være blandt de ti utvalgte. For en inspirerende blogg du har med masse flotte bilder. Jeg ble virkelig inspirert til å få flere farger inn hjemme : ) Ha en strålende kveld!

  2. Hei hei,

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min, beklager sent svar.
    Teppet under spisebordet vårt er fra IKEA:) Tror vi ga rundt 1200,- for det så det
    er ikke så ille pris.

    Utrolig stilig det bordet du har laget selv, jeg sier bare wow.:)
    Linker til deg på bloggen min,

    Ha en fin kveld,
    Janne**

Leave a Reply

