Jakten på en kabeltrommel

Man er da jammen ganske interiørtussete når man leter etter kabeltromler i industriområder i suburb-Oslo, men inspirert av Elins draumesider og Svennegården bestemte jeg meg for at Linus må få nattbord av en kabeltrommel. Ønsker du å få tak i en lignende, så bør du ta kontakt med et kabelselskap eller elektroselskap, evt lete litt i industriområder.

Nå er  min trommel hentet og står utenfor, klar for et grønnsåpebad og litt pimping : ) Jeg fikk helt super hjelp av denne herremannen i jakten på den perfekte trommelen. Så bra service at det måtte dokumenteres. Tusen takk for hjelpen Rune!

Nå skal jeg hive meg i arbeid, så dere snart kan se resultatet!

5 thoughts on “Jakten på en kabeltrommel

    1. Hei på deg! Trommelen ringte jeg et kabelselskap for å få tak i. De jeg ringte heter Relecom, og de var særdeles serviceinnstilt. I indusriområder som feks Furuseth og Alnabru ligger det ofte mange. Lykke til!

Leave a Reply

