Extreme makeover av trappoppgangen

Det første bildet er av trappoppgangen min i går, så begredelig at dersom det hadde eksistert en pris som het verdens styggeste trappoppgang. så hadde min oppgang gått overlegent av med seieren i den konkurransen. Kongeblått, svampet med lilla over, vinrødt vindu og ikke minst, den motsatte veggen er okergul : ) Det siste bildet er tatt for dem minutter siden og er trappoppgangen min i dag. Siste strøk i trappa ble tatt for bare en halvtime siden, så dere får kjedelige bilder. Jeg har uansett alltid likt før og etter bilder, så voila. Fargen jeg har valgt er chi på veggene og skyggeblått i Lady pure colour. Jeg digger de supermatte fargene!

Nyt kvelden!

2 thoughts on “Extreme makeover av trappoppgangen

  1. Var jo rene nittitallsfargeutvalget i trappegangen din før🙂 Hadde alle de fargene der i leiligheten min i 95!
    Må jo være enig i at det ble MYE lekrere med lyse farger!
    Ønsker deg ei herlig påske!
    klem
    Lise

    1. Tusen takk, Lise. Ja, gangen ga full flashback til 90-tallet. Var like før jeg begynte å spille Haddaway og Doctor Alban her hjemme🙂 ha en fantastisk påske du og🙂 Stor klem tilbake!

Leave a Reply

