Øyeblikk som teller….

Mulig dere synes det blir litt for mye familiebilder, men dette skal tross være en inspirasjonsblogg, så da velger jeg å tro at dere bærer over med det og kanskje til og med liker det : )

 En deilig dag som denne føyer seg inn i rekken av øyeblikk som gir meg overskudd til å se nye ting. Om det skulle være å se hvordan en ny farge ville gjøre seg på en vegg, eller simpelten bare menneskelig, i form av å kunne se ting i et nytt perspektiv, så er det i allefall slike vi alle trenger i hverdagen vår. Bildene er forøvrig tatt av Markus, som jeg ofte refser fordi han tar for få bilder av oss. Når han gjør det så må jeg jammen si at jeg synes han er flink!

Leave a Reply

