Duket for fest….

Vanligvis bruker jeg lang tid på planleggingen av et festbord. En dag fikk jeg imdlertid for å sette i stand mitt tantebarns konfirmasjonsbord. Jeg brukte aubergine og hvitt som basisfarger, og natur, sart romantikk med hint av røff industri som arbeidsord. Enkle hortensiaer, lavendelgreiner på bord og i vinduer, hengt opp med silkebånd, sinkvaser og krystall….Ble ganske fornøyd, og selv om jeg dessverre ikke får vst sluttresultatet så ser dere  allefall hvordan det så ut i planleggingen.

Ha en fredlig og skjønn søndag!

Leave a Reply

