I vinduskarmen akkurat nå….

Min samboer lo godt da jeg sa jeg skulle begynne å dyrke krydderplanter selv. Jeg har nemlig aldri hatt særlig grønne fingre, men se her! Her spirer og gror det i vinduskarmen med både persille, basilikum og timian. I Urtehagen venter jeg spent på tomat, melon og sukkererter : )

Nå skal vi straks komme oss avgårde til hagemarked på Ullevål Hageby. Noe sier meg at nettopp der kan man gjøre noen ordentlige kupp. Hva skal du finne på i dag da?

Cherio! Ha en glitrende lørdag.

Leave a Reply

