Takk til mine flotte lesere

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Good morning Sunshines : )

Først av alt: Tusen takk for alle varme kommentarer og for at jeg der kommer innom blogg min. Jeg leser hver eneste kommentar og blir kjempeglad for det. DEt er jo grunnet dere lesere at jeg har denne bloggen.

Her er det full rulle. Lillegutt opp av senga, check, storegutt opp av senga, check, kaffe i koppen, check.  Til tross for at søvnen sitter fast i øynene er det deilig og nyte verden om morningen. Duften av nytrukket kaffe. og stillheten som brer seg når det alle har fått mat, blitt bikket i vogna eller ser barne-tv🙂 Det har vært litt pause her en stund av ymse årsaker. Vi har avviklet en navnefest for minstemann og med en perfeksjonist som skal ordne med borddekning så tar det mye tid og krefter.  Desverre fikk jeg tatt for lite bilder for å dokumentere, men her ser dere finstasen henge klar, Linus som spaserer utenfor rådhuset og invitasjonene som ble sendt ut.

Håper dere får en fantastisk dag!

 

 

2 thoughts on “Takk til mine flotte lesere

Leave a Reply

