Snart er det duket for sommerfest

Jeg er en ordentlig tullemamma, som finner på nye konsepter og innfører nye tradisjoner hele tiden. I går lanserte jeg sommerfest for alle som barn som tar ferie fra barnehagen, så nå må jeg bare hive meg rundt, bake sjokoladekake og boller og dekke opp til fest. Men før jeg gjør det, må jeg bare sette meg ned et øyeblikk å ta et pust i bakken. Her på baksiden sitter jeg ofte og nyter en kopp kaffe. Sommer er fantastisk! Lover dere mer fra sommerfesten : ) I mellomtiden: Ha en skjønn sommerdag, nyt den med fulle åndedrag!

Leave a Reply

