Mitt drømmekjøkken

Kjøkkenet er nok det aller viktigste rommet i et hus. Her skal man innta alle måltider sammen, man skal fatte viktige beslutninger og man skal ha massevis av høylytte diskusjoner. Derfor er det så viktig at man trives i kjøkkenet sitt. Jeg elsker å sitte på kjøkkenet mitt, og gjør det i skrivende stund. Liker kontrastene her: Det hjemmelagde spisebordet, tolix og eames-stolene, minner fra reiser vi har hatt i østen. Det er nok mitt drømmekjøkken. Vurderer bare om det kunne være en ide å bytte den mørke veggen med en tapet. Hva tror du?

 

Det er fortsatt litt innevær og alle sover, med unntak av meg. Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen med en krimbok. Hva er dine planer for dagen?

Enjoy!

4 thoughts on “Mitt drømmekjøkken

  1. Utrolig vakkert kjøkken! Blir sikkert flott med tapet, men jeg likte den mørke veggen godt også!! Lite hjelp herfra altså🙂
    Nå har jeg tatt en liten bloggerunde, nå skal jeg lese litt bok også!
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

  2. Hei. liker bloggen din veldig godt. Jeg lurer på hvor du har kjøpt de metall stolene til spisestua di? Veldig fin spisestue!!

    Hilsen Gunn

Leave a Reply

