Slik lager du spesialtilpassa kjøkkenhyller

Det tar visst aldri slutt på nye prosjekter å ta tak i. I går var jeg i full gang med ny å lage en ny hylle til kjøkkenet. Det var relativt fort gjort. For å lage din egen spesialtilpassa hylle trenger du:

– En plank
– To hylleknekter
– En gren fra skogen
– Maling eller beis om du heller vil bruke det
– Riktige plugger til å montere i den type vegg du har
– Vater
– En posjon tålmodighet (Særlig når du har en liten bebbis som får tenner i tillegg:))

Jeg liker det kontrastfyllte på kjøkkenet vårt. Det får meg til å glede meg til  høstkvelder hvor jeg kan sette meg ved kjøkkenbordet og nyte en kopp te med massevis av tente stearinlys rundt meg. Enn så lenge skal jeg selvsagt nyte sommeren til det ytterste. Fotograf på bildet av meg er forøvring Jakob Eitreim.

Nå bøtter det ned utenfor og jeg skal lage meg en kopp te, sette meg ved kjøkkenbordet og nyte resultatet av min nye hylle.

Nyt dagen du og!

8 thoughts on “Slik lager du spesialtilpassa kjøkkenhyller

  1. Åh så kjekt at du la att ein kommentar hos meg, så fant eg bloggen din🙂 Elsker å finna nye bloggperler og din flotte blogg kjem eg nok til å besøka daglig, herlig stil – nett som eg vil ha det. Og du, den “bøtta” på soverommet var berre lekker!

    Ha ein herlig dag, klem Eli

  2. HI,
    Sorry about the English. My written Norwegian is terrible! Feel free to answer in Norwegian. Where did you buy the shelfs if I may be so bold and ask!

    Thanks,
    From an overwhelmed new house owner

    1. Hello and congratulations on your new house. I made the shelfs by my self just by buying some wood. You also need a saw, screws and some paint. Its really done in notime. Good luck!

Leave a Reply

