Søndagens blogghjørne

God kveld alle sammen!

Det højer ned utenfor, så hva funker vel bedre enn å sette seg ned med en kopp te, et nytt magasin og en frisk, skjønn Hortensia til å sjel sanselig glede? Til tross for at jeg er veldig glad i høsten så må jeg bare innrømme at jeg er ikke klar for å ta i mot den herlige årstiden riktig ennå. Sommeren var liksom over på et blunk.

Koppen i hjørnet er fra et sett jeg var så heldig å finne i en bruktbutikk. Tekannen er en antikvitet fra Laos. En reise hvor vi pakket sekkene våre fulle med kunst og kuriositeter.

Håper dere alle har en fantastisk søndag!

2 thoughts on “Søndagens blogghjørne

    1. Så utrolig koselig at du liker bloggen min. Mange har spurt meg hvorfor jeg ikke har sånn følger-knapp, og svaret er rett og slett at jeg først nå har funnet ut av hvordan man fikk til det. Nå kan du følge meg. Håper å få besøk av deg igjen ofte her inne.
      Riktig god helg!

      Beste hilsen
      Mai-Bente

Leave a Reply

