Kroken for de tøffe gutta

God ettermiddag alle sammen!

Dagens blogginnlegg gjøres i litt tårnfrid-stil, mens jeg mater Jonathan med den ene hånden og legger inn bilder med den andre : ) 

Jeg lovet for lenge siden bilde fra et nytt prosjekt på Linus sitt rom. Jeg har ønsket meg en liten vitenskapskrok. Et sted hvor han kan titte i bøkene sine og studere de utallige dinosaurene sine. Endelig ble den til. Benken er vårt gamle stuebord, kledd med gamle madrasser som har fått sydd trekk med stoff fra ikea. Hyllene har mekka selv. Lampen er et loppisfunn som jeg har spraylakkert og kabeltrommelen har jeg hentet med meg fra et industriområde i suburbia-Oslo🙂

Utenfor er det skikkelig høst og eg og J har levende lys overalt. Det er litt koselig med høsten og, selv om jeg alltid blir grepet av et visst vemod når den plutselig er der. Håper dere har en nydelig søndag!

2 thoughts on “Kroken for de tøffe gutta

  1. Kjempekul krok! Digger den Mikke-puta -angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpte den da den kom i vår (?). Lillebror er veldig glad i Mikke Mus og hadde nok blitt veldig glad!🙂
    Ha en fin kveld!
    Klem
    Lise

Leave a Reply

