En ny krok skal bli til..

God kveld i stuen!

Det finnes vanvittig mange fordeler med å bo i Norge, men en av tingenen jeg virkelig setter høyt med mitt hjemland er årstidene. Jeg elsker å gå inn i hver eneste en av dem. Høsten er fantastisk med alle fargene, og¨når det er mørkt ute er det ingenting som er bedre enn å tenne masse lys og synke ned i en go-stol eller sofakrok med en kopp te i hånda. Det har jeg tenkt å gjøre mye denne høsten. Derfor planlegger jeg nå min nye krok som jeg skal møblere med en deilig stol med et leselys, hjemmelagde bokhyller og kanskje et lite industriskap?? I dag var jeg derfor å tittet på en ny god-stol. Hva synes du? Lekre?! Nå skal jeg tilbake å nyte tekoppen min : )

Ha en strålende kveld!

5 thoughts on “En ny krok skal bli til..

    1. Hei Lise! Heller litt mot den første jeg og. Vil den skal være så god å sitte i at man faktisk kan ta seg en liten høneblund i den : ) Den puta er bare rålekker….og dyr, men sjekk HM sin etterligning. Den funker som bare det : ) Nok en tekopp skal inntas. Ha en fin kveld. Klem til deg!

  1. Å kjære tid for nokre lekre stolar! Der kunne eg godt krølla meg oppi ein haustkveld eller vinterkveld, vårkveld, sommarkveld… u name it – eg krøller🙂 Gleder meg til å sjå kva for ein du velger og kva puter du fyller den med!

    Ha ein nydelig haustkveld!

    Klem Eli

Leave a Reply

