Rosa glede

God ettermiddag!

Her er det som vanlig full rulle, og jeg blogger mellom spising og gulping og bleieskift. I dag har vi vært på bytur. Jeg har ruslet rundt på universitetsplassen, kjøpt meg ny faglitteratur som eg såvidt har begynt å åpne. Som et prosjekt for å trimme hjernecellene litt tar jeg et psykologifag som jeg skal lese når småtassene sover. Det blir spennende og grave seg ned i fag igjen.

Blomster trenger man mer enn noen gang om høsten. Det å hvile øynene på noen vakre grenroser når roen senker seg over heimen og telysene er tent. Gardinenen i bakgrunnen har jeg nettopp sydd av noe gammelt linstoff jeg hadde liggende. En stang på midten fant jeg på trelastbutikken. Bordet vet jo dere som har besøkt bloggen noen ganger at min flinke kjæreste har laget.

Nå skal mor hoppe i treningstøyet,putte inn ørepluggeneog ta med meg Veronika Maggio på en aldri så liten løpetur.

Snakkes!

6 thoughts on “Rosa glede

    1. Hei Siri! Så morsomt å få besøk av deg, og jaaa hadde vært kjempekoselig å se deg igjen. Du får si fra hvis du setter turen sørover : ) Og du behøver ikke misunne deg over energinivået. Jeg går ikke på høygir hele tiden. Prosjektene kommer i rykk og napp. Så fin blogg du har forresten. Skal tilbake der å kikke litt hva dere driver med : )Stor klem

  1. For eit kjempe koselig og nydelig kjøkken! Eg fekk ei favn nydelige roser av ei venninne i går, no står dei så fint på stovebordet og er fine🙂

    God tur til deg, eg spring ikkje, men elsker å gå raske turar med musikk på øyrene. Og så snart han far kjem heim frå fotballtrening så er det min tur.

    Klem Eli

    1. Tusen takk Eli. Liker kjøkkenet mitt veldig godt : ) Hovedsaken er å holde seg i bevegelse, kjenne at man gjør noe som kroppen har godt av, så nyt gåturene og rosene ! Stor klem

    1. Veldig glad i kjøkkenet mitt, men akkurat nå sitter jeg her og vrir hodet mitt om jeg skal ommøblere litt, så du får følge med hva som skjer. : ) Ha en fantastisk kveld. Klem

Leave a Reply

