Lag ditt eget inspirasjonsboard

God formiddag!

Eller god morgen eller ettermiddag, alt etter som. Det å finne veggpryd som er personlig og ikke svindyr er ofte en utfordring. I den forrige leiligheten vår letet jeg så lenge etter det perfekt, at når vi flyttet ut etter ti år var veggene stort sett nakne. I vårt nye hus har alt falt seg litt enklere på plass. Jeg tenkte å vise dere hvordan dere enkelt kan lage et egen inspirasjonsboard. Jeg har simpelten brukt en gammel bilderamme, som jeg fant på et loppis, spraylakkert den sort, festet på et grovt linstoff jeg hadde liggende og vips, så hadde jeg boardet klart. Bilder av kidsa, en fjær, fargeprøver eller utlipp fra magasiner har fått lov å pryde den. Her står den på skrivebordet, som jeg har laget selv sammen med en gammel radio fra en brukthandel og en av mine yndige lamper.

Her har det vært nattevåking hele natten med en liten tass med tett nese. Likevel så jeg bestemt meg for å ha litt lavere terskel for det jeg legger ut. Uten photoshop får dere bildene, pure and simpel, uredigert.

Ha en strålende lille-lørdag!

4 thoughts on “Lag ditt eget inspirasjonsboard

  1. Enig med deg: “Don’t let the perfect be the enemy of the good”, sitat fra Lykkeprosjektet av Gretchen Rubin🙂 Kjenner meg igjen, har selv en tendens til å overanalysere ting før de settes ut i handling😉 Så fin oppslagstavle og ellers settingen rundt! Har selv tenkt å lage noe slikt både til min egen planlagte kontorkrok og til storesøsters sukkersøte rosa rom🙂 Ha en fortsatt finfin onsdag!

  2. Den blei jo kjempe bra, eg har faktisk gjort litt slik med korktavla på jobb, slik at eg har nokon litt inspirerande å sjå på på kontoret når eg er drita lei av subsea utstyr, hehe, dei er hverken fine eller særlig inspirerande😉

    Men heime så måtte det jo blitt litt meir pimpa, og då var dette ein kjempe god ide!

    Klem Eli

Leave a Reply

