Grålysning….

Jeg er litt hekta på gråtoner for tiden, så vegger og interiør blir malt : ) Veggen i hallen vår har vi malt i skyggeblå. Speilet er gammelt. Jeg kjøpte det på krita på en interiørbutikk på Frogner når jeg var student og egentlig burde hatt langt større selvbeherskelse. Jeg vurderer om jeg skal male det hvitt, slik at det kommer i større kontrast til fondveggen. Hva tror du=? Nå er bæremeisen letet frem fra loftet og jeg og lille Jonathan skal ta oss en liten tur til sjøen. Snakkes!

3 thoughts on “Grålysning….

  1. Soverommet vårt er malt i skyggeblå, nydelig farge🙂 Jeg hadde beholdt speilet som det er, tror det vil være det fineste!

    Forøvrig så har du en veldig flott blogg!

Leave a Reply

