Lag ditt eget tebord

Good morning damer og menn : )

Jeg har såvidt vist det nye bordet mitt. Det er skjært til med motorsag og det er på sett og vis deilig å vite at den store eika på baksiden av huset har blitt til noe mer enn bare ved. Ellers så har jeg et godt tips hvis du trenger å pimpe opp bokskapene dine hjemme. To litt eksklusive knotter og en liten dusk gjør dem så lang mer personlig.

Håper dere alle nyter en deilig høstdag. For min egen del merker jeg et sigende behov for sol og sommer. For mange regndager inne gjør at jeg hadde pakket snippsekken på minuttet hvis noen ville ta meg med til en solseng et sted med gode badetemperaturer. Enn så lenge så blir det mange tekopper i denne stolen, og det er jo ikke ille det heller.

2 thoughts on “Lag ditt eget tebord

Leave a Reply

