Furu ruler

God formiddag!

Da vi flyttet inn her erklærte jeg krig mot furua fra dag en. Først når stua er malt kan jeg utrope meg selv som seiersherre. I vinterhagen vår derimot må jeg si at det rå trematerialet faktisk er litt fint, og jeg klarer aldri å bestemme meg for om det bør få smake malekosten eller ikke…Hva synes dù?

De vakre liljene fikk jeg i går da jeg hadde besøk av mine flotte studievenninner fra Blindern.

Nå går jeg bare rundt og venter for i natt skal jeg på jentetur til Barcelona. Stas!

One thought on “Furu ruler

  1. Whaaaat har du vært i Barcelona???????? Bissi med familie og dåp denne uken, men neste uke må vi ses kjære deg.

    Og – furu is back!! Behold veggen synes jeg;)

Leave a Reply

