Klar til å flytte inn i nytt hjem

Paret Marianne Brandi og Kjeld Mikkelsen står bak klesmerket Day Biger Et Mikkelsen. Hjemmet deres i København er så sofistikert, stilmixet med enorm selvtillitt og fullpakket av bohemske vibber at jeg får lyst å flytte rett inn. Gjør ikke du? Bildene har vært en del av inspirasjonsboardet mitt når jeg nå er i gang med å gjøre stue og kjøkken klart for høst. Jeg skal holde dere oppdatert.

Beklager mitt lille bloggopphold. Jeg har nemlig vært på en deilig ferie. Først en inspirerende jentetur til  Barcelona og deretter energioppladning i Nord-Norge : ) Bilder kommer, har bare hatt litt problemer med opplastning.

Ha en fabelaktig freddag!

2 thoughts on “Klar til å flytte inn i nytt hjem

  1. Hei Mai Bente🙂
    Du er en virkelig inspirasjon, det må jeg bare si! Flotte innlegg og masse gode bilder!
    Jeg er igang igjen, men denne gang med ny blogg, var som sagt ikke helt fornøyd med hvordan den forrige ble, på mange måter, så her er den nye om du har lyst til å ta en titt på det lille som er🙂
    Sitter hjemme med foten høyt etter at jeg rev av akillessenen på håndballkamp! Skulle visst ha lagt opp for lenge siden🙂
    Ha en fortryllende helg.
    Klem klem fra Elisabeth

  2. For ein nydelig heim ja – der kunne nok eg ha flytta inn på dagen, trengte mest ikkje tatt med meg noko – foruten gutane mine såklart🙂

    Ser du har hatt fine dagar, jentetur til Barcelona og greier – ikkje noko tull altså! Gleder meg til å sjå bilder.

    Ha ein fin-fin søndag!

    Klem Eli

Leave a Reply

