Nytt prosjekt i entreen

God morgen alle sammen.
Først og fremst så vil jeg takke dere for at dere er så trofaste og følger med på bloggen min selv nå i det siste hvor innleggene ikke har kommet med like stor hyppighet. Jeg har rett og slett vært i et litt uinspirert modus, men jeg skal stramme meg opp. Jeg har i allefall klart å gjøre litt om i gangen vår.  Hva synes dere?

På jobben til mannen min har de visst konkurranser på hva som er den neste ubrukelige tingen jeg drar inn her. Vel, jeg synes jo dette avlastlastningsbordet var et lite smykke. Jeg fikk det med gratis fra en dame jeg kjøpte et annet spisebord av på finn. Spisebordet syntes min bedre halvdel var helt grusomt, så det må nok ut, men dette lille smykket av et avlastningsbord får bli, ingen tvil om det.

Jeg liker stilmix. Det gir personlighet og skaper noe unikt. Derfor synes jeg gammelt mot nytt, industriellt mot shabby, stramt og sort mot sart og hvitt gir fantastisk dybde. Hva liker du? Bordet skal bli helblankt og sort. Jeg har allerede malt litt på det for å glanse det litt, men ønsker det enda sterkere i fargen.

Ha en strålende dag! Overrask deg selv i dag og gjør noe som egentlig ikke sto på den vanlige lista over gjøremål : )

 

5 thoughts on “Nytt prosjekt i entreen

  1. Mange herlige prosjekt du har🙂
    Alltid morsomt å titte inn hos deg. Måtte le litt av konkurransen på jobben til mannen din🙂
    Ha en fin fin dag, klem Elisabeth

    1. Haha…ja, vet jeg er en håpls skrotnisse og følte meg i allefall som en når han hatt tatt bilde av treet jeg har dratt inn på soverommet og posta det på facebook. Tusen takk for dine varme kommentarer. Gleder meg til å følge med fremover på den fine bloggen din. Jeg er glad du har fått inspirasjonen tilbake. Stor klem

  2. For eit über-kult bilde du hadde på avlastningsbordet, og så mange andre flotte ting – nydelig satt i samen🙂 Konkurranse på jobben til mannen ja, ikkje værst😉 Me var og bestilte nytt spisebord på fredag, vart heldigvis greit enige kjapt – gleder meg til det kjem!

    Klem Eli

Leave a Reply

