Naturlig, grått og rått

Etter et velfortjent spark i baken av min skjønne niese, måtte jeg inn å oppdatere bloggen min ettersom jeg har vært inne i en periode med særdeles stor mangel på inspirasjon. Jeg elsker høsten, fargene, den friske luften og dyrker hjemmet mitt som aldri når årstiden inntreffer. Likevel begynner jeg på et punkt å kjenne på at solen titter frem for sjelden, det blir kaldt og da går jeg litt i hi. Prosjektene på hjemmefronten blir stående litt på hold, men ideene mangler likevel ikke. I mellomtiden, mens jeg venter på at jeg skal få et flommende driv over meg så titter jeg i butikker som gir meg inspirasjon. Sjekk disse bildene fra Home and cottage. De er dyktige! De klarer å skape varme og dybde i utstillingene sine. Digger det. Nå har jeg fått rødvin i glasset, stearinlysene  er tent og gullrekka står for tur. Håper du har en strålende fredagskveld!

One thought on “Naturlig, grått og rått

Leave a Reply

