Mitt drømmesoverom

Tenke seg til at det er faktisk mitt eget soverom som jeg mener er mitt absolutt favorittsoverom. Jeg har forsøkt å fokusere på det naturlige, rolige og harmoniske. Har mikset materialer som bast, rått tre og strikk. Fargen på veggen er skyggeblå. Den er utrolig beroligende. Når jeg ligger her i sengen og regnet trommer på taket føler jeg ikke en bekymring i verden kan nå meg🙂 Sengegavlen har jeg laget selv, samme med mitt provisoriske klesoppheng. Den strikke matta på gulvet er det min flinke venninne som har laget. Nattbordet er et loppisfunn som har fått litt make-over og bastkurven fra Tine K. Dette er mitt bidrag i novemberutfordringen til NIB- soverom.

Nyt høstkvelden!

23 thoughts on “Mitt drømmesoverom

  1. Å herligheten!dette var jo også helt råfint.Digget putene,den hengende lyslampa,rokokkoskjenken..ja,alt!helt min stil,bare det at jeg ikke klarer å kombinere det og få det så delikat som deg.Nå skal jeg slutte å kommentere,kan jo ikke spamme deg med kommentarer heller;p
    Jeg er heretter fast følger på blogloving.

    1. Hei Ida! På soverommet er fondveggen fra jotun sin serie med matte farger. Den heter skyggeblå. På de andre veggene har jeg brukt hvitfargen chi. Den har jeg brukt overalt i hele huset. Jeg har letet lenge etter den perfekte hvitfarge, og den er definitivt min favoritt. Gulner ikke og er så matt og fin.

  2. Åh, superfint soverom! Og tusen takk for fargetips på vegger, sitter midt oppe i det og klør meg i hodet, hehe. Satt og googla hvordan i alle dager jeg kan snekre mitt eget sofabord, og havna her inne. Det blir litt av en ordre på trelasten, det er nå helt sikkert!🙂 Nå skal jeg titte videre på bloggen din, sikker på det blir mer i min gate her.🙂 God påske!

  3. Hei! Jeg digger stilen din! Veldig fint med natur, marokkanske lamper, og den gråblå fargen på veggen er utrolig vakker! Leste om deg i Boligpluss, og måtte ta en titt. Den lampen du har hengende lurer jeg på hvor du har kjøpt. Jeg vil også ha en sånn? Ønsker deg en fin kveld. Og jeg skal følge med deg og din fine blogg fremover.Mvh Bente

    1. Hei Bente!

      Så utrolig gøy at du liker bloggen min. Lampen min på soverommet kjøpte jeg på Kremmerhuset for mange år siden. Jeg tror ikke de har akkurat den, men de har en annen i samme marokkanske stil som jeg har siklet på. Den er rund i formen og er helt nydelig. Dra å ta en titt. Ha en strålende kveld! Klem

Leave a Reply

