Tusen takk….

Det er  rørende å gå inn på bloggen min som nesten har stått stille de siste månedene og se at dere fortsatt trofast følger meg!  Jeg er i live, har ikke mista piffen, men jobblivet i kombo med å være en hardtarbeidende dame har vært tidvis overveldende. Fra å nyte dagene i permisjon hvor alt gikk i vårt tempo, løper jeg nå fra det ene til det andre. Jobblivet er jo gøy det og, men tiden blir utvilsomt knappere. Å se at dere fortsatt følger med får meg til å tenke at jeg skal love dere å bli flinkere til å oppdatere bloggen. Selv om det er stille her, så er det ikke stille med prosjektene på hjemmefronten. Lover! Jeg har masse gøy på gang.

Akkurat nå er den største gutten på overnatting hos kompisen sin, kjæresten er på fredagspils, lilleprinsen akkurat lagt og det er helt stille i huset. Deilig : ) Jeg har fått meg rødt i glasset og skal bruke kvelden til å planlegge morgendagens prosjekt. Da skal jeg frem med hammer og spiker🙂 Jeg lover at dere skal få følge med.

Ellers så har jeg en liten overraskelse til dere. Jeg har nemlig hatt besøk og det skal jeg også fortelle dere mer om etterhvert.🙂 Men i mellomtiden, visste dere at jeg i løpet av bloggtørkeperioden har rukket å få en ettåring i huset? : )

Stay tuned for more happydays og ha en glitrende fredagskveld )

Leave a Reply

