Wood you?

Utfordringen til NIB om å vise tre fra gulv til tak slo meg som noe jeg bør være med på. Da jeg gikk hjem fra trilletur en dag med et tre under armen var det sikkert noen av naboene som trodde det hadde rablet for meg. Jeg syntes treet jeg fant ute i skogen var noe av det vakreste jeg hadde sett på lenge så det skulle bare mangle at det fikk en plass hos oss. Han som derimot våknet med et tre vedsiden av sengen sin, syntes interiør-galskapen min hadde gått for langt og la ut følgende på facebook: Våknet med et tre vedsiden av soveplassen min, dette har gått for langt!🙂 Hva synes dere?

9 thoughts on “Wood you?

  1. Heisan!så fint soverom!synes treet passet veldig godt inn.nei,tror ikke det er mange mannfolk som hopper av glede over alle “påfunnene”våre.godt han tok det med godt humør da og ikke kappet det opp til oppfyringsved slik jeg har jeg fått høre noen ganger.liker stilen din.legger meg til som følger;o)natta!kjersti

  2. Oi. Synes dette var skikkelig stilig.🙂 Har store planer om å lage meg en slik sengegavl en dag også.. Så nydelig! Legger deg i blogglista mi jeg. Vil gjerne følge med videre.🙂

    Klem Marlene

Leave a Reply

