INNREDNING AV NYTT GUTTEROM

ImageImage

Det føles som en evighet siden jeg satt foran mac-en og blogget. I dag har vi jobbet med å gjøre det ordentlig koselig på Jonathan sitt rom. Han har fått ny seng, og nytt sengetøy. Både sengetøy, tapet, boksene på bordet er fra min favorittdesigner når det kommer til barnerom. Christine er den flinke dama bak merket Sne.

De siste månedene har vært mildt sagt hektiske. Jeg har fått ny spennende lederstilling. Det fikk også mannen min et par uker før meg, og vi pendler begge to. Med to småbarn så sier det seg selv at det er en hektisk tilværelse. Jeg hører damer i lederstillinger som sier at de overhodet ikke føler på tidsklemma, og da lurer jeg alltid på hvordan det er mulig. Grunnen til jeg skriver om det er fordi det er mange som har spurt meg om akkurat det. Går det an å gjøre karriere, være to-barnsmamma, pendle og være interiørblogger samtidig. Før ville jeg sagt rungende ja, men nå vet jeg at det ikke er mulig å gjøre det perfekt på alle de arenaene. Det krever at man er villig til å jenke på krava på hver arena. Hvis ikke blir man bare utslitt og kjip å ha med å gjøre.

Jeg har alltid strevet etter det perfekte, men de siste månedene har lært meg at 80 prosent er mer enn godt nok. Jeg er flink i jobben min, jeg er en sprelsk mamma som danser når guttene mine har besøk. Jeg har tidvis stort overskudd. Men jeg er også distre, løper alt for mye og sier mye rart. Noen ganger må jeg kjenne etter om jeg har bukser på meg når jeg står på busstoppet om morningen og tenke meg godt om før jeg er sikker på at alt sitter som det skal. Det funker på sett og vis det og. Kjenner du deg igjen?

One thought on “INNREDNING AV NYTT GUTTEROM

  1. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska🙂

Leave a Reply

