EGENDESIGNET TERRASSEBENK

Hei fine dere!

Ja, dere har etterlyst meg, og jeg er her! Og selv om det har vært stille fra denne fronten så har jeg holdt på med mine prosjekter. Jeg tenkte jeg skulle vise dere det aller siste. Det er en egendesignet terrassebenk med innbygget bar og rom for oppbevaring av puter. Den skal beises i drivved og lokkene skal ha håndtak laget av min kjærestes gamle lærbelter. Tror den blir veldig fin når den blir ferdig. Hvilke sommerprosjekter har du??

IMG_2070

Leave a Reply

