HJEMMETS LESEKROK

For en ukes tid siden hadde jeg årets jentejulebord her hjemme. Det var som vanlig veldig verdt hver eneste time jeg hadde tilbrakt på kjøkkenet i forkant. For en gjeng! En av damene har en søster som følger bloggen min og etter en omvisning i huset oppfordret hun meg til å legge ut bilder fra det som er min favoritt “chill-out-sone”. Her ligger jeg ofte å dupper litt på søndags formiddag eller sniker  meg noen minutter for meg selv med en bokImage

Akkurat nå leser jeg Brene Brown. Hun er fantastisk. Hvis du synes ting er litt tungt, vinteren er litt lang, føler deg liten og sårbar: Les Brene Brown. 

Ha en glirende søndag og en fantastisk uke! 

Klem

One thought on “HJEMMETS LESEKROK

  1. I’d like to thank you for the efforts you have put in writing
    this site. I’m hoping to check out the same high-grade blog posts from you in the
    future as well. In truth, your creative writing abilities has inspired me to get
    my own site now😉

Leave a Reply

