MITT SØNDAGSPROSJEKT

imageimage
Mange prosjekter har måttet vente denne sommeren, og vi har måttet være harde i prioriteringen. Mannen skriver bok (Bilder av det kommer senere) og da står alt litt på hodet. Men litt må man da gjøre og her er et prosjekt jeg kastet meg over i dag. Dette bordet var mildt sagt ganske slitt. Det hadde stått ute en hel vinter, men med et lite lag maling ble det godt som nytt. Jeg var ute i går og handlet nye puter til benken. Jeg valgte en kombo av lys dongeri, bast og lin. Ble ganske så fornøyd med det.

Ha en glitrende søndag!

One thought on “MITT SØNDAGSPROSJEKT

Leave a Reply

