INSPIRASJON TIL SOVEROMMET

God  søndags formiddag!

nytt-soverom

Etter å ha gjort ferdig litt større prosjektene som badet, så er jeg klar for å ta tak i litt mindre prosjekter. Soverommet vårt står høyest på lista. Her har jeg samlet litt inspirasjon for å bli helt klar med meg selv hva jeg egentlig ønsker. Jeg liker fortsatt varmen som ligger i å bruke kraftige og naturlig materialer som gir oss følelsen av “back to basics”. Jeg synes disse materialene som rått treverk kommer best frem når de står sammen med det stilistiske, stramme nordiske uttrykket. Såå har jeg lyst til å tilføre litt glam for å gi rommet ordentlig edgde og personlighet. Ellers på bildet ser dere malm kommoden fra Ikea, en av mine favorittlamper fra Tom Dixion, puter fra Day home, benk fra Snowdrops og det vakre fotografiet av Kate Moss.

Sitter fortsatt i pysjen og nyter å bare være lat. Etterhvert skal vi prøve å fylle opp termosen med kakao og lokke med oss barna på tur.

Ha en glitrende søndag!

Leave a Reply

