NYOPPUSSET SOVEROM

soverom@frosthome

Neste oppsussingsprosjekt er jeg fullt i gang med. Jeg er ikke ferdig så dette er bare noen smakebiter for å vise hvilken retning det går i. På veggene har jeg malt i fargen Bergknatt fra Jotun, malt med Pure and original. Hadde litt dårlig fotolys så den ser hakket mørkere ut på det største bildet enn hva den egentlig er. Kommodene har jeg lengtet lenge etter å få på plass for å få litt mer orden på ting. Tregreina har jeg vært og plukket i skogen og trestubben er en rest av eiketreet vi hadde i hagen før. Til sammen er hele ideèn å få et litt strammere uttrykk enn før, men det skal være organisk, nordisk og naturlig.  Og selv om jeg ikke skriver om mote så må jeg kommentere skoene. Begge er fra Frankrike. De oser feminitet og glam så jeg måtte bare ta dem med.

Ha en fantastisk søndag!

Leave a Reply

